دلنوشته های عاشقانه غمگین

متن های عاشقانه
نوشته های عاشقانه
یاد روزهای خوب و شیرین عاشقی بخیر
یاد روزهای پر از ترس و هیجان بخیر

وقتی که عاشقم شدی پاییز بود و خنک بود
تو آسمون آرزوت هزار تا بادبادک بود
تنگ بلوری دلت  درست مث دل من
کلی لبش پریده بود همش پره ترک بود
وقتی که عاشقم شدی چیزی ازم نخواستی
توقعت فقط یکم عاشقی و نوازش و کمک بود
چه روزا که با هم دیگه مسابقه گذاشتیم
که رو گل کدوممون قایق شاپرک بود؟
تقویم که از روزا گذشت دلم یه جوری لرزید
راستش دلم خونه تردید و هراس و شک بود
دیگه نه از تو خبری بود و نه از آرزوهات
قحطی مژده و روزای خوش و قاصدک بود
یادم میاد روزی رو که هوا گرفته بود و
اشکای سرخ آسمون آروم و نم نمک بود
تو در جواب پرسشم فقط همینو گفتی
عاشقیمون یه بازی شاید الک دولک بود
نه باورم نمیشه  که تو اینو گفته باشی
کسی که تا دیروز برام تو گل دنیا تک بود
قصه با تو بودن و می شه فقط یه جور گفت
کسی که رو زخمای قلبم مث نمک بود...

دلنوشته های عاشقانه غمگین
متن عاشقانه
عاشقانه ها

متن عاشقانه زیبا

دیگر ملالی نیست جز نداشتنت ! نخواستنت! راندنت! باختنت!رفتنت! نماندنت!

با او و هزاران اوی دیگر بودنت! بدون مکث پاسخ منفی دادنت.و عشقی نیست!

جز عشق به چشمان ناز تا ابد روشنت. این را برایت نوشته بودم. باز هم مینویسم:

« هر ستاره شبی است که از تو دورم! وای آسمان چه پر ستاره است


رفتی بی خداحافظی !

برگرد با یه سلام

به همین سادگی رفتی بی خداحافظ عزیزم

سهم تو روز تازه سهم من اشک که بریزم

به همین سادگی کم شد عمر گل بوته تو دستم

گله از تو نیست می دونم خودم اینو از تو خواستم

به جون ستاره هامی تو عزیزتر از چشامی

هر جا هستی خوب و خوش باش تا ابد بغض صدامی

تو رو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی

که دوست ندارم اینو به خدا گفتم به سختی

من اگه دوست نداشتم پای غمهات نمی موندم

واست این همه ترانه از ته دل نمی خوندم

اگه گفتم برو خوبم واسه این بود که می دیدم

داری آب می شی می میری اینو از همه شنیدم

دارم از دوریت می میرم تا کنار من نسوزی

از دلم نمی ری عمرم نفس هامی که هنوزی

تو رو محض خیره هامون که نفس نفس خدا شد

از همون لحظه که رفتی روحم از تنم جدا شد

تو که تنها نمی مونی منه تنها رو دعا کن

خاطراتم رو نگه دار اما دستامو رها کن

در نگاه یک عاشق ، عشق چه معنایی دارد؟
از نگاه شما عشق چیست؟
عشق برای هرکس معنایی خاص داشته و تجربه ان برای همه عاشقین طعمی متفاوت و تجربه ای متفاوت دارد
از شما پرسیدن که عشق چیست؟
شما گفتید:

از کودکی پرسیدن عشق چیست ؟ گفت........بازی  

     

                از نوجوانی پرسیدن عشق چیست؟ گفت.......  کینه.

 

               ازجوانی پرسیدن عشق چیست ؟ گفت .........   پول وثروت.   

 

              از پیری  پرسیدن عشق چیست؟  گفت............   عمر  

 

             ازگل پرسیدن عشق چیست ؟ گفت  .......از من خوشبوتر. 

 

            از پروانه پرسیدن عشق چیست ؟گفت.......... از من زیباتر . 

 

              

          از خورشید پرسیدن عشق چیست؟ گفت .......از من سوزانتر.  

 

دلم برای کسی تنگ است                   

 

           که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد 

 

                 کسی که زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق می کند 

                             کسی که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند  

 دلنوشته عاشقانه

دلنوشته های عاشقانه

این متن زیبای عاشقانه روتقدیم می کنم به تمام عشاق سینه چاک دربدر

 

گفتم نرو پرپر میشم

 

گفتی: میخوام رها باشم

 

گفتم: آخه عاشق شدم

 

گفتی:میخوام تنها باشم

دلنوشته های عاشقانه

دلنوشته عاشقانه غمگین

 دلنوشته عاشقانه

گفتم: دلم

 

گفتی: بسوز

 

گفتی: یه عمری باز هنوز

 

گفتم: پس عمرم چی میشه

 

گفتی: هدر شد شب و روز

 

گفتم: آخه داغون میشم

 

گفتی: به من خوش میگذره

 

گفتم: بیا چشمام تویی

 

گفتی: آخر کی میخره

 

گفتم: منو جنس میبینی؟

 

گفتی: آره بی قیمتی

 

گفتم: یه روز کسی بودم

 

با من نکن بی حرمتی

 

گفتم: صدام میمیره باز

 

گفتی: با درد بسوز بساز

 

گفتم : حالا که پیر شدم

 

گفتی: که از تو سیر شدم

 

گفتم: تمنا میکنم

 

گفتی: میخوام خردت کنم

 

گفتم: بیا بشکن تنو

 

گفتی: فراموش کن منو

 

                            ...   ودر آخر از خود عشق پرسیدن ..؟؟؟؟؟ 

 

        ای عشق تو کیستی ؟؟گفت به خدا قسم نگاهی بیش نیستم.