دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ پ پ پونه
دکتر شریعتی

دکتر شریعتی


دکتر شریعتی انسان ها را به چهار گروه زیر دسته بندی کرده است:

دسته اول

آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند.

عمده آدم‌ها حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن‌هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.

دسته دوم

آنانی که وقتی هستند نیستند، وقتی که نیستند هم نیستند.

مردگانی متحرک در جهان. خود فروختگانی که هویت شان را به ازای چیزی فانی واگذاشته‌اند. بی‌شخصیت‌اند و بی‌اعتبار. هرگز به چشم نمی‌آیند. مرده و زنده‌شان یکی است.

دسته سوم

آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم هستند.

آدم‌های معتبر و با شخصیت. کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می‌گذارند. کسانی که همواره به خاطر ما می‌مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم.

دسته چهارم

آنانی که وقتی هستند نیستند ، وقتی که نیستند هستند.

دکتر علی شریعتی می گوید، شگفت‌انگیزترین آدم‌ها در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه‌اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم، اما وقتی که از پیش ما می‌روند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم. باز می‌شناسیم. می‌فهمیم که آنان چه بودند. چه می‌گفتند و چه می‌خواستند. ما همیشه عاشق این آدم‌ها هستیم. هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و غرقه در حضور آنان مست می‌شویم و درست در زمانی که می‌روند یادمان می‌آید که چه حرف‌ها داشتیم و نگفتیم. شاید تعداد این‌ها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد.


آقا / خانم : کپی کردن بدون ذکر منبع به دور از شخصیت شماست





شرکت فروشگاههای اینترنتی امین شاپ

فروشگاه بزرگ امین شاپ

این فروشگاه یکی از بزرگترین مراکز تامین و توزیع لوازم ورزش و دستگاههای بدنسازی در کشور می باشد که با نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت در این زمینه، و تهیه و توزیع کالاهای با کیفیت و اصل، توانسته است به اعتماد شما هموطنان گرامی خدمتی ارزنده و شایسته ارائه دهد.

لوازم ورزشی

از ابتدای آغاز فعالیت فروشگاه بزرگ امین شاپ، تمام سعی مدیریت و کارکنان این فروشگاه بر این نکته استوار بوده است که، تنها کالاهایی در فروشگاه عرضه شوند که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند. به همین خاطر، این تضمین به شما داده می شود که هیچ کالای تقلبی و کیفیت پایین در این فروشگاه عرضه نمی شود.

فروشگاه امین شاپ، بخاطر بهره گیری از یک تیم پشتیبانی قوی، همچنین  تهیه و توزیع کالاهای با اصالت و کیفیت بالا و دارای گارانتی، توانسته است قشرعظیمی از افراد جامعه را مخاطب خود قرار دهد. در این فروشگاه می توانید صدها کالای متنوع را مشاهده کرده، از نظر قیمت و کیفیت بایکدیگر مقایسه کنید و در صورت تمایل، به آسانی کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.


محصولات متنوع

محصولات عرضه شده در این فروشگاه، شامل انواع دستگاههای ورزشی ، شامل انواع تردمیل، دوچرخه ثابت، مبل ماساژ ....و کلیه لوازم ورزشی مورد نیاز ورزشکاران حرفه ای و آماتور می باشد


این تضمین برای شما وجود دارد که کالاهای عرضه شده در این فروشگاه ، اصل و با بالاترین کیفیت می باشند در این فروشگاه به هیچ عنوان کالای تقلبی و بدون کیفیت عرضه نمی شود همچنین قیمت های تعیین شده برای تمام کالاها، قابل مقایسه با دیگر مراکز فروش کالاهای ورزشی مجاز می باشند . شما می توانید کالای مورد نظر خود را از این فروشگاه با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تهیه نمایید.


تمام کالای عرضه شده در فروشگاه امین شاپ، دارای گارانتی برگشت می باشند پس با خیال آسوده ، در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، می توانید از این فروشگاه دیدن کرده و کالای خود را خریداری نمایید .

کالای خریداری شده شما توسط پست و درکمترین زمان ممکن، برای شما ارسال خواهد شد.

تردمیل

خرید ترمیل

خرید توپ

خرید لوازم ورزشی

دکتر شریعتی

دکتر علی شریعتی

شریعتی

علی شریعتی

قیمت تردمیل

لوازم ورزشی

۹۴/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
پ پ پونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی