پیش فروش واحدهای مسکونی غرب تهران

املاک تهران

مشاورین املاک تهران(املاک صدف) به عنوان نماینده مستقیم فروش و پیش فروش چندین مجتمع بزرگ، شروع پیش فروش واحدهای مسکونی چند مجتمع آپارتمانی در غرب تهران را اعلام می کند.

این واحد ها با نقشه بسیار زیبا و مجهز می باشند. در معماری داخلی این واحد ها سعی شده است تا بیشترین فضای مفید برای ایجاد محیطی باز ، زیبا و کارآمد ایجاد شود

املاک تهران


مشخصلات مجتمع های مسکونی طرح پیش فروش املاک تهران به نمایندگی از انبوه سازان معتبر

پیش فروش پروژه نیروی زمینی ارتش شهرک چیتگر

پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان در خیابان امیرکبیر منطقه 22

پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران و سرمایه گذاری در منطقه22

پیش فروش امتیاز تعاونی مسکن های فعال در منطقه 22 تهران

مشاوره رایگان و کارشناسی در املاک تهران و اطلاع از اخبار مسکن

مشاورین خبره و زبده  املاک تهران ، آماده اند تا با ارائه مشاوره های کارشناسی و ترسیم افق پیش رو از وضعیت آینده بازار مسکن، شما را در انجام یک سرمایه گذاری ایده آل و سودآو یاری نمایند. این اطمینان از طرف دفتر املاک تهران به شما داده می شود که، متناسب با بودجه و قدرت خرید شما، بهترین پیشنهاد ممکن برای خرید واحد مسکونی را برای شما عرضه خواهیم کرد .

اخبار مسکن و اطلاع از شرایط پیش فروش واحدهای مسکونی

برای سهولت در بازدید از واحد های مسکونی و دریافت مشخصات واحدهای مسکونی و تجاری عرضه شده در این طرح، سامانه اطلاع رسانی املاک تهران نیز راه اندازی شده است. شما با وارد شدن به این سامانه می توانید مشخصات کامل تمام واحدهای مسکونی را مطالعه کرده و بسته به نیاز و توان مالی خود، واحد مسکونی مناسب خود را پیدا کنید. همچنین با ورد به صفحه اخبار مسکن، می توانید از آخرین اخبار روز مسکن نیز آگاه شوید.

سایت مسکن و اطلاع از اخبار روز مسکن

یکی از امکانات بسیار خوب این سامانه، امکان درج آگهی فروش واحد های مسکونی می باشد.در صورتی که قصد فروش واحد مسکونی ائم از ویلایی و یا آپارتمانی خود را داشته باشید ،می توانید آگهی فروش آن واحد مسکونی را در وبسایت املاک تهران به نمایش گذاشته و این امکان را داشته باشید که در کمترین زمان ممکن و با بالاترین قیمت پیشنهادی ، مسکن خود را به فروش برسانید. برای این منظور با ورود به وسایت املاک تهران و ثبت نام در این پایگاه، می توانید اطلاعات دقیق واحد مسکونی خود را در این وبسایت قرار داده و با درج شماره تماس، پیشنهادات خرید اشخاص را دریافت کنید و در صورت تمایل واحد مسکونی خود را به بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانید.

روزانه هزاران بازدید کننده  برای خرید مسکن و واحدهای مسکونی ، فروش واحد مسکونی و یا اطلاع از اخبار روز مسکن ، از این وبسایت دیدن می کنند. با درج آگهی فروش واحد مسکونی خود در این سامانه، امکان این را خواهید داشت تا واحد مسکونی خود را به هزاران خریدار بالقوه نمایش داده و با سرعت زیادی واحد مسکونی خود را به فروش برسانید.